Laman

  • Home
  • About
  • Recipes
  • Aneka Tepung
  • Cooking Tips & Tricks
  • Food Street/Restaurant Review

Saturday, January 31, 2015

Kwetiau Kekian Goreng


Wua..late postingan terus ini..maaf ya teman2..yang mampir ke blog..baru sempat posting malem2..ketimbun deadline..hihi. Ngaso dulu ini sambil di sempatin nulis di blog. Maaf juga jika telat bales komen2 nya ya..moga2 sesegera mungkin jika udah selesai semua deadline kerjaan aku jawab satu persatu yang tanya2 di blog ya.

Thursday, January 29, 2015

Asem Asem Iga



Wua..beberapa hari ini sangat sibuk  nich teman2..maaf ya belum masak yang ribet2 ya..ini tadi aja buat makan malam..masak yang cepat saja..wis..ini dia..mari langsung santap ya..nggak sempat *plating..hihi..lha suami udah pulang dan lapar, jadi selamat menikmati asem asem iga..langsung dari pan nya ini ya teman2..^^

Wednesday, January 28, 2015

Leker Es Krim..Benar Benar *Lecker..! ^_^


Kemaren sebelum Yodha pulang sekolah..aku buat leker...eh  lihat masih ada stock es krim durian di frezer..kok jadi kepengen leker isi es krim. Akhirnya aku coba2 bikin cone dari leker..wah..berhasil..mudah banget teman2..caranya..hihi..senengnya. Saking senengnya..begitu Yodha pulang langsung ku pamerin dia.."Keren Mi..." kata Yodha..sambil nyomot leker es krimnya..wuaa...belum di foto banyak ini Kak..aku  bilang..Yodha..ketawa aja..sambil tetep di makan es krimnya..hihi. Yo wis..lah yang penting kamu suka ya Kak..^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...